Mi smo bili spremni na prelaz u #remote #radimdoma

U posljednje vrijeme velika većina tvrtki poduzela je radnje kako bi zaposlenici mogli nesmetano raditi na daljinu. Rad na daljinu mijenja klasične načine poslovanja i dovodi u pitanje više aspekata koji uključuju sigurnost, produktivnost i način realizacije procesa. Upravo je nekoliko studija pokazao da rad od kuće povećava produktivnost prema radniku, a isto tako bitno smanjuje troškove rada, najamnine, režija i troškove potrebne opreme.
Kada omogućite rad ljudima s bilo koje lokacije niste ograničeni kod traženja kvalificiranih radnika. Tvrtke čije aplikacije ili radna mjesta se nalaze u obliku spremne su za nastavak poslovanja i očuvanje zdravlja svojih zaposlenika.
Upravo u tome Maris portal kao programski proizvod IPC-a i platforma koja funkcionira s različitim preglednicima uključujući Microsoft IE, Google Chrome,. Firefox, Safari i Opere omogućuje siguran i nesmetan rad s bilo koje lokacije. Sam sustav je temeljem na SaaS konceptu i dizajniran je putem Oracle platforme koja uključuje sljedeće radne cjeline koje pružaju mogućnost udaljenog rada:

Korisnička podrška – Ticketing sustav
Aplikacija za evidenciju prijava i reklamacija korisnika / investitora / nadzornih tijela po korisnički definiranim grupama – radnim nalozima, gradilištima, sustavima održavanja.

Billing portal
Interaktivan pregled i pretraživanje prodajnih mjesta, kupaca, brojila. Razne analize prodaje, fakturirana realizacija. Registar brojila i kartice očitanja. Događaji prodajnih mjesta.

Dokumentacijski sustav
Interaktivni pregled i preuzimanje arhiviranih dokumenata prema raznim atributima. Ovjera dokumenata.

Pregled skladišta
Aktualni pregled artikala po skladištima, stanje količinski i vrijednosno. Interaktivne analize skladišta. Pregled kartica artikala uz mogućnosti selektivnih ili grupnih pregleda dokumenata.

Evidencija radnog vremena
Upisivanje evidencije radnog vremena po vrstama rada, djelatnicima, organizacijama, radnim grupama. Pojedinačni upisi ali i brzi unosi za više zaposlenika i duži period. Kalendarski pregled. Pregled punih naloga. Evidencija prisutnosti na poslu – ulasci, izlasci zaposlenika.

Godišnji odmori
Planiranje godišnjih odmora. Zahtjevi za godišnje odmore. Odobravanje zahtjeva za godišnje odmore u više razina. Kalendarski pregled za zaposlenika, grupu ili organizaciju.

Pregled zaposlenika
Osnovni podaci zaposlenika – kontakt informacije, iskorišteno i preostalo godišnjih odmora, kretanje broja zaposlenika te razni grafički pregledi.

Pregled poslovnih partnera
Evidencija poslovnih partnera s osnovnim podacima o kupcima i dobavljačima, kontakt informacije, interaktivni pregledi i analize dugovanja i potraživanja poslovnih partnera po firmama i kontima. Pregled saldakonti kartica.

Dostava dokumenata zaposlenicima
Automatizirana dostava isplatnih listi, ugovora o radu i drugih internih dokumenata djelatnicima. Evidencija preuzimanja dokumenata od strane zaposlenika.

Dizajn sučelja je responzivan – aplikacija se izvršava na velikim desktop ekranima neovisno o rezoluciji ekrana kao i tabletima i pametnim telefonima.
Napredni tablični pregledi nude mogućnosti filtriranja, sortiranja, osjenčavanja redova ili kolona, dodavanja novih kolona prema korisničkim formulama ili oduzimanja postojećih kolona, izvoza podataka u XML, CSV, HTML, PDF format, spremanja korisničkih izvještaja, periodičke dostave izvještaja u određeno vrijeme i dan elektroničkom poštom, naprednog grupiranja redova, analize podataka u zakretnim tablicama, dodavanja sumarnih redova te grafičkih pregleda.
Za prijavu na portal koriste se korisnička imena i zaporke iz MARIS-a. U sustav za korisničku potporu i održavanje moguće je dodati proizvoljan broj korisnika, kooperanata, investitora, kupaca i vezati ih uz sustave koji se održavaju. Korisnička prava se mogu detaljno podešavati.