DMS – Document Management System
Sustav za upravljanje dokumentima omogućuje vam da svoje aktivnosti i pažnju usmjerite na kupce umjesto na zamorne administrativne poslove. DMS rješenje poboljšava način na koji obrađujete i upravljate vrijednim dokumentima a da pritom štedite vrijeme i novac.
Sustav koji brine o vašoj poslovnoj dokumentaciji (MARIS DMS)
Stvorite ured bez papira i omogućite da dokumenti kolaju tvrtkom brzo i sigurno.
DMS MARIS je upravljački sustav koji sadrži sve funkcionalnosti potrebne za jednostavno, učinkovito i pristupačno upravljanje dokumentima. Digitalizirajte i prebacite poslovnu dokumentaciju u informacijski sustav koji će vama i vašim zaposlenicima olakšati snalaženje u dokumentima ubrzavajući procese ovjeravanja i arhiviranja.
Jednostavno zaprimanje dokumenata
Kontrolira pristup dokumentima
Omogućuje brzo pretraživanje
Automatizira i prati tijek dokumenata
Šalje obavijesti
Kako DMS MARIS djeluje?
Papirnati sadržaj se skenira i urudžbira jednim klikom miša
Omogućuje se ovjera dokumenata ovlaštenim osobama
eRačuni se vizualiziraju i kontroliraju u urudžbenom postupku
Zaštita od neovlaštene uporabe osigurava se putem korisničkih imena i lozinki
Urudžbirani dokumenti se označavaju barcode naljepnicama
Svi sudionici u radu s dokumentima obavještavaju se putem e-maila
Sustav indeksira dokumente ključnim pojmovima za pretraživanje
Prate se rokovi ovjere i vrijeme trajnog arhiviranja dokumentacije
Dokumenti kolaju tvrtkom samo u elektroničkom obliku
Modernizirajte svoje poslovanje
Imate pitanje vezano uz naš proizvod te želite istražiti sve dostupne mogućnosti?
Iskustva korisnika
Tim Međimurje IPC d.d. je konkretan, kretivan, susretljiv i odgovoran u rješavanju svih naših zahtjeva, pa tako i onih koji se odnose na tehničku podršku DMS sustava.
Sanja Pintar
Koming d.o.o., Koprivnica
Uvođenjem DMS sustava u naš svakodnevni rad osigurali smo si kraći postupak knjiženja dokumenata. Proces kolanja i ovjere dokumenata u elektroničkom obliku znatno je ubrzao i postupak knjiženja dokumenata. Svi dokumenti u papirnatom obliku nalaze na jednom mjestu dok se ne ovjere te se dokumentacija više ne gubi po zgradi ili gradilištima. Također, DMS nam je omogućio i visoku razinu sigurnosti, vjerodostojnosti podrijetla i cjelokupnost sadržaja dokumenata, a sigurna e-arhiva omogućila nam je arhiviranje dokumenata putem skeniranja dokumenata i arhivu omogućila dostupnom ovlaštenim osobama u svakom trenutku.
Marijana Jaramaz, dipl. oec. OSIJEK-KOTEKS d.d. OSIJEK
Upravljanje dokumentacijom i e-poslovanje preduvjeti su digitalne transformacije naše tvrtke. Digitalizacija svih dokumenata i njihovo trenutno korištenje u svim organizacijskim jedinicama znatno nam pojednostavljuje i ubrzava rad. Ovjera dokumenata odvija se na više nivoa istovremeno, što nam omogućuje brzu i točnu likvidaturu i praćenje troškova po gradilištima.