DMS – document management system

Sustav za upravljanje dokumentima omogućuje vam da svoje aktivnosti i pažnju usmjerite na kupce umjesto na zamorne administrativne poslove. DMS rješenje poboljšava način na koji obrađujete i upravljate vrijednim dokumentima a da pritom štedite vrijeme i novac.

Sustav koji brine o vašoj poslovnoj dokumentaciji (MARIS DMS)

Stvorite ured bez papira i omogućite da dokumenti kolaju tvrtkom brzo i sigurno.

DMS MARIS je upravljački sustav koji sadrži sve funkcionalnosti potrebne za jednostavno, učinkovito i pristupačno upravljanje dokumentima. Digitalizirajte i prebacite poslovnu dokumentaciju u informacijski sustav koji će vama i vašim zaposlenicima olakšati snalaženje u dokumentima ubrzavajući procese ovjeravanja i arhiviranja.

Jednostavno zaprimanje dokumenata

Kontrolira pristup dokumentima

~

Omogućuje brzo pretraživanje

U

Automatizira i prati tijek dokumenata

\

Šalje obavijesti

Kako DMS MARIS djeluje?

9

Papirnati sadržaj se skenira i urudžbira jednim klikom miša

9

Omogućuje se ovjera dokumenata ovlaštenim osobama

9

eRačuni se vizualiziraju i kontroliraju u urudžbenom postupku

9

Zaštita od neovlaštene uporabe osigurava se putem korisničkih imena i lozinki

9

Urudžbirani dokumenti se označavaju barcode naljepnicama

9

Svi sudionici u radu s dokumentima obavještavaju se putem e-maila

9

Sustav indeksira dokumente ključnim pojmovima za pretraživanje

9

Prate se rokovi ovjere i vrijeme trajnog arhiviranja dokumentacije

9

Dokumenti kolaju tvrtkom samo u elektroničkom obliku

Modernizirajte svoje poslovanje

Imate pitanje vezano uz naš proizvod te želite istražiti sve dostupne mogućnosti?

Iskustva korisnika

Tim Međimurje IPC d.d. je konkretan, kretivan, susretljiv i odgovoran u rješavanju svih naših zahtjeva, pa tako i onih koji se odnose na tehničku podršku DMS sustava.

Sanja Pintar
Koming d.o.o., Koprivnica

Uvođenjem DMS sustava u naš svakodnevni rad osigurali smo si kraći postupak knjiženja dokumenata. Proces kolanja i ovjere dokumenata u elektroničkom obliku znatno je ubrzao i postupak knjiženja dokumenata. Svi dokumenti u papirnatom obliku nalaze na jednom mjestu dok se ne ovjere te se dokumentacija više ne gubi po zgradi ili gradilištima. Također, DMS nam je omogućio i visoku razinu sigurnosti, vjerodostojnosti podrijetla i cjelokupnost sadržaja dokumenata, a sigurna e-arhiva omogućila nam je arhiviranje dokumenata putem skeniranja dokumenata i arhivu omogućila dostupnom ovlaštenim osobama u svakom trenutku.

Marijana Jaramaz, dipl. oec. OSIJEK-KOTEKS d.d. OSIJEK

Upravljanje dokumentacijom i e-poslovanje preduvjeti su digitalne transformacije naše tvrtke. Digitalizacija svih dokumenata i njihovo trenutno korištenje u svim organizacijskim jedinicama znatno nam pojednostavljuje i ubrzava rad. Ovjera dokumenata odvija se na više nivoa istovremeno, što nam omogućuje brzu i točnu likvidaturu i praćenje troškova po gradilištima.

Igor Hoblaj, direktor
Team Građenje, Čakovec