Ticketing je nova aplikacija Marisa 5 (web verzije ERP sutava Maris) kojom glavni izvođač prati neočekivane događaje na gradilištu. Korisnik aplikacije sam određuje vrstu ticketa – od pogreške kod radova ili ugradnje opreme pa do prijave urednosti gradilišta. Korisnički se mogu definirati vrsta, grupa i indikator ticketa.
Svaki pojedini ticket veže se uz točnu stavku troškovnika ako stavka troškovnika na sebi ima vezanog kooperanta ili internu organizaciju, korisnik može napraviti ticket na kooperanta, internu organizaciju ili na cijelu troškovničku stavku, neovisno o sudioniku. Vanjskim korisnicima (kooperatima) može se dodijeliti pristup svakoj troškovničkoj stavci, isto vanjski korisnik do realizacije prijave može i sam dodavati priloge (npr. dokaz o otklanjanju greške), ali ih ne može brisati. Također, svaka komunikacija preko ticketing sustava (razgovor u stvarnom vremenu) nema mogućnost brisanja i ostaje trajno evidentirana.
Ticketing aplikacija je izgrađena na novoj Oracle Apex platformi koja omogućuje funkcionalnost unutar web preglednika na mobilnom telefonima, tablet i PC uređajima. Ticket se veže na najpreciznijem nivou unutar MARIS-a, a to je troškovnička grupa odnosno troškovnička stavka. Oracle Apex platforma idealna je za razvoj takvog sustava jer svojim korištenjem količina podataka, obzirom na broj gradilišta i kooperanata može značajno rasti, a upravo Apex daje interaktivni i u potpunosti web orijentirani pristup sa svim mogućnostima filtriranja i grupiranja kako bi se pravovremeno moglo doći do željenih podataka.