Nemojte otežavati praćenje i upravljanje informacijama o klijentima više nego što bi to trebalo biti. CRM osigurava da su vaši podaci spremljeni na jednom mjestu i da ih  lako može ažurirati bilo tko, u bilo kojem trenutku.


CRM ili Customer Relationship Management je sustav koji cilja na dokumentiranje odnosa s postojećim klijentima, pronalazak novih potencijalnih kupca, zadržavanje postojećih te osvajanje bivših kupaca.

Ovaj sustav može se izvesti pomoću softvera koji olakšava prikupljanje, organiziranje i upravljanje podacima o kupcima, upravo u tome pomaže Maris CRM kao sastavni dio ERP sustava Maris. Maris CRM nije namijenjen velikim organizacijama već prednosti mogu iskusiti male i srednje organizacije.
Kako korištenje Maris CRM-a može obnoviti i proširiti vaše poslovanje:  

  1. Povećava zadovoljstva kupaca
  2. Zadržava kupce i povećava prihode
  3. Poboljšava komunikaciju unutar poduzeća
  4. Optimizira marketinški proces
  5. Prikuplja i generira važne informacije o vašim klijetima
  6. Vodi cjelokupni prodajni proces od poziva, sastanka, ponuda, ugovora te post-prodajnih aktivnosti (reklamacije, upravljanje zadovoljstvom)

Dizajniran za pojednostavljenje vaših procesa, Maris CRM može biti jedan od najmoćnijih alata za upravljanje u Vašem poduzeću.
Saznajte Više o korištenju Maris CRM-a i obratite nam se na e-mail: [email protected]