Mi smo bili spremni na prelaz u #remote #radimdoma
U posljednje vrijeme
velika većina tvrtki poduzela je radnje kako bi zaposlenici mogli nesmetano
raditi na daljinu. Rad na daljinu mijenja klasične načine poslovanja i dovodi u
pitanje više aspekata koji uključuju sigurnost, produktivnost i način
realizacije procesa. Upravo je nekoliko studija pokazao da rad od kuće povećava
produktivnost prema radniku, a isto tako bitno smanjuje troškove rada,
najamnine, režija i troškove potrebne opreme.
Kada omogućite rad ljudima s bilo koje lokacije niste ograničeni kod traženja
kvalificiranih radnika. Tvrtke čije aplikacije ili radna mjesta se nalaze u
obliku spremne su za nastavak poslovanja i očuvanje zdravlja svojih
zaposlenika.
Upravo u tome Maris portal kao programski proizvod IPC-a i platforma koja
funkcionira s različitim preglednicima uključujući Microsoft IE, Google
Chrome,. Firefox, Safari i Opere omogućuje siguran i nesmetan rad s bilo koje
lokacije. Sam sustav je temeljem na SaaS konceptu i dizajniran je putem Oracle
platforme koja uključuje sljedeće radne cjeline koje pružaju mogućnost
udaljenog rada:
Korisnička podrška – Ticketing sustav
Aplikacija za evidenciju prijava i reklamacija korisnika / investitora / nadzornih tijela po korisnički definiranim grupama – radnim nalozima, gradilištima, sustavima održavanja.
Billing portal
Interaktivan pregled i pretraživanje prodajnih mjesta, kupaca, brojila. Razne analize prodaje, fakturirana realizacija. Registar brojila i kartice očitanja. Događaji prodajnih mjesta.
Dokumentacijski sustav
Interaktivni pregled i preuzimanje arhiviranih dokumenata prema raznim atributima. Ovjera dokumenata.
Pregled skladišta
Aktualni pregled artikala po skladištima, stanje količinski i vrijednosno. Interaktivne analize skladišta. Pregled kartica artikala uz mogućnosti selektivnih ili grupnih pregleda dokumenata.
Evidencija radnog vremena
Upisivanje evidencije radnog vremena po vrstama rada, djelatnicima, organizacijama, radnim grupama. Pojedinačni upisi ali i brzi unosi za više zaposlenika i duži period. Kalendarski pregled. Pregled punih naloga. Evidencija prisutnosti na poslu – ulasci, izlasci zaposlenika.
Godišnji odmori
Planiranje godišnjih odmora. Zahtjevi za godišnje odmore. Odobravanje zahtjeva za godišnje odmore u više razina. Kalendarski pregled za zaposlenika, grupu ili organizaciju.
Pregled zaposlenika
Osnovni podaci zaposlenika – kontakt informacije, iskorišteno i preostalo godišnjih odmora, kretanje broja zaposlenika te razni grafički pregledi.
Pregled poslovnih partnera
Evidencija poslovnih partnera s osnovnim podacima o kupcima i dobavljačima, kontakt informacije, interaktivni pregledi i analize dugovanja i potraživanja poslovnih partnera po firmama i kontima. Pregled saldakonti kartica.
Dostava dokumenata zaposlenicima
Automatizirana dostava isplatnih listi, ugovora o radu i drugih internih dokumenata djelatnicima. Evidencija preuzimanja dokumenata od strane zaposlenika.
Dizajn sučelja je responzivan – aplikacija se izvršava na velikim desktop ekranima neovisno o rezoluciji ekrana kao i tabletima i pametnim telefonima.
Napredni tablični pregledi nude mogućnosti filtriranja, sortiranja, osjenčavanja redova ili kolona, dodavanja novih kolona prema korisničkim formulama ili oduzimanja postojećih kolona, izvoza podataka u XML, CSV, HTML, PDF format, spremanja korisničkih izvještaja, periodičke dostave izvještaja u određeno vrijeme i dan elektroničkom poštom, naprednog grupiranja redova, analize podataka u zakretnim tablicama, dodavanja sumarnih redova te grafičkih pregleda.
Za prijavu na portal koriste se korisnička imena i zaporke iz MARIS-a. U sustav za korisničku potporu i održavanje moguće je dodati proizvoljan broj korisnika, kooperanata, investitora, kupaca i vezati ih uz sustave koji se održavaju. Korisnička prava se mogu detaljno podešavati.