Podrška korisnicima

Našoj službi za podršku korisnicima prvenstveni je zadatak da prihvati Vaš poziv, da Vas sasluša i evidentira problem te da ga proslijedi do odgovornih osoba u službi na rješavanje. Ujedno je zadaća službe da prati realizaciju i obavještava Vas o izvršenim poslovima. Službu smo organizirali s namjerom da oslobodimo naše stručno osoblje od neprekidnog uznemiravanja i prebacivanja s problema na novi problem, a da onaj prethodni nije do kraja riješen.

Molimo Vas za razumijevanje jer svaki direktan kontakt s projektantima i programerima u stvarnosti znači da ste nas usporili i da nismo maksimalno efikasni. Ujedno Vas molim da ostavite svoje kontakt podatke i dozvolite da mi nazovemo Vas kada će to naprije biti moguće.

Podrška za Poslovne informacijske sustave

   +385 40 395 128

Podrška za Informatizaciju benzinskih postaja

   +385 40 395 356

   +385 98 426 450

Podrška za Naplatu i kontrolu parkiranja

   +385 40 396 276

Podrška za Sistemsko i mrežno inženjerstvo

  +385 40 395 738

Preuzimanje TeamViewer QuickSupport aplikacije