ERP MARIS - rješenje za digitalni svijet

Svi dokumenti koji se kreiraju u modulima ERP sustava MARIS su u elektroničkom obliku i spremni su za razmjenu s poslovnim partnerima u digitalnom obliku. Izbacite iz uporabe papirnate račune, otpremnice ili narudžbenice i uskladite svoje poslovanje s modernim trendovima – digitalizirajte se. MARIS DMS (Document Management System) je cjelovito rješenje za upravljanje poslovnom dokumentacijom u uredu bez papira. Rješenje podržava sve procese vezane uz zaprimanje, verifikaciju i arhiviranje poslovne dokumentacije. Ulaznu papirnatu dokumentaciju skeniranjem pretvarate u digitalni oblik, prosljeđujete zaposlenicima na ovjeru /uvid /odobrenje i na kraju arhivirate u digitalnom obliku. Dokument je lako dohvatljiv iz MARIS-a klikom miša (npr. ulazni račun,ugovor, dopis).  Za više informacija o MARIS DMS rješenju pročitajte u posebnom prospektu.

Više informacija zatražite na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.