Najava 4. IPC parkirne konferencije

logo parkirna konferencija 2017 web

4. IPC parkirna konferencija
26. i 27. listopad 2017., LifeClass terme Sveti Martin, hotel Spa Golfer

Pozivamo sve naše poslovne partnere, kupce i korisnike parkirnih aparata i programskih rješenja za parkiranje, da rezerviraju termin i dođu 26.i 27. listopada na 4. Korisničku parkirnu konferenciju. Konferenciju ćemo iskoristiti za razmjenu iskustava i najavu novih proizvoda i rješenja.

Navodimo samo neke od zanimljivih tema konferencije: Citea parkirni aparat „3-u-1“ za naplatu kovanicama, novčanicima i karticama, integracija CityLine i IPMaris sustava, WebPark internet prodaja, detekcija zauzeća parkirnih mjesta senzorima i kamerama, integracija sustava nadzora u gradu kao dio „smart city“ koncepta.

Široka paleta rješenja za očitavanje brojila vode i plina

Uz stalni razvoj i unapređenja funkcionalnosti u modulima komunalnog i energetskog ERP sustava MARIS, širimo i paletu prozvoda za elektroničko očitavanje brojila. Uz dobro poznate i višegodišnjom uporabom potvrđene sustave IPC*Mainflow i JustWalk, razvili smo i sustav pod nazivom STOB – Sustav terenskog očitavanja brojila. Prvenstveno je namijenjen distributivnim sustavima vode / plina koji nemaju ugrađene radio module uz brojila i popis stanja rade ručnim upisom.STOB koristimo na robusnom tabletu ili telefonu. Glavna mu je odlika da u realnom vremenu komunicira s bazom podataka MARIS – šalje očitanja na poslužitelj i preuzima nova popisna mjesta sa poslužitelja. U slučaju lošeg signala, podaci se spremaju lokalno na uređaj, a kad se detektira prisustvo mobilne mreže, sustav automatski razmjenjuje podatke.

Više informacija zatražite na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

ERP MARIS - rješenje za digitalni svijet

Svi dokumenti koji se kreiraju u modulima ERP sustava MARIS su u elektroničkom obliku i spremni su za razmjenu s poslovnim partnerima u digitalnom obliku. Izbacite iz uporabe papirnate račune, otpremnice ili narudžbenice i uskladite svoje poslovanje s modernim trendovima – digitalizirajte se. MARIS DMS (Document Management System) je cjelovito rješenje za upravljanje poslovnom dokumentacijom u uredu bez papira. Rješenje podržava sve procese vezane uz zaprimanje, verifikaciju i arhiviranje poslovne dokumentacije. Ulaznu papirnatu dokumentaciju skeniranjem pretvarate u digitalni oblik, prosljeđujete zaposlenicima na ovjeru /uvid /odobrenje i na kraju arhivirate u digitalnom obliku. Dokument je lako dohvatljiv iz MARIS-a klikom miša (npr. ulazni račun,ugovor, dopis).  Za više informacija o MARIS DMS rješenju pročitajte u posebnom prospektu.

Više informacija zatražite na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Moderno i jeftino rješenje za vozne parkove poduzeća

U suradnji s proizvođačem Hectronic GmbH iz Njemačke, nudimo povoljna i efikasna rješenja za evidenciju istakanja goriva u poduzećima koja imaju manju flotu vozila ili strojeva i posjeduju mjerni uređaj (agregat).  Sustav Heconomy BL preporučiv je za manje vozne parkove do 50 vozila, a raspoloživ je u 3 varijante, ovisno o tehnologiji zapisa na karticama korisnika (magnetska, RFID, myfare). Standardno rješenje zaokruženo je programskim rješenjem HecPoll.

Više informacija zatražite na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.