Umješnost upravljanja u odnosima s klijentima (eng. Customer Relationship Management, CRM) oblik je poslovne strategije u kojoj je kupac na prvom mjestu i u fokusu svih poslovnih događanja. CRM je ujedno i pojam koji znači usklađivanje poslovnih procesa, organizacijske strukture i kulture tvrtke s ciljem da se u svim kontaktima s korisnicima zadovolje njihove potrebe i ostvare poslovna korist i dobit. Dobar i dugotrajan odnos s kupcima vrlo je važan za svaku tvrtku. CRM ne podrazumijeva samo osvajanje novih korisnika, već i stalnu brigu za postojeće.
Postavlja se pitanje da li je moguće baš svakog korisnika zadovoljiti na ekonomski opravdan način. Pronalaženje odgovora na to pitanje bit je CRM-a. Za upravljanje odnosa s kupcima potrebno je stalno prikupljanje podataka i informacija o postojećim, ali i potencijalnim kupcima, koji će se kasnije koristiti u marketinškim projektima. Najbolji rezultat postiže se ako vaš ERP sustav ima i CRM alat jer se štedi vrijeme ponovnog unosa podataka, a sve informacije nalaze se na jednom mjestu.
Glavne mogućnosti našeg rješenja su
- Upravljanje procesima prodaje i prodajnim prilikama
- Upravljanje projektima i radnim nalozima
- Podrška klijentima
- E-mail integracija
- Izvještaji i nadzor poslovnih procesa
- Upravljanje korisnicima i timovima
- Arhiviranje i pretraživanje kompletne poslovne dokumentacije